Maandagavond 27 september is de medezeggenschapsraad van onze school officieel ingelicht over mijn vertrek als directeur van o.b.s. de Stelling per 1 januari 2022.
Voor mij zelf heb ik altijd het doel voor ogen gehad om op zestigjarige leeftijd en 40 dienstjaren te gaan stoppen en te gaan genieten van andere dingen, die op mijn pad komen.
In januari 2022 is het zover en word ik 60 jaar! Met de bestuurders van Stichting Comprix hebben we besloten, dat ik voor de kerstvakantie afscheid ga nemen. Mijn laatste werkdag zal zijn op donderdag 23 december 2021.

Met heel veel plezier heb ik hier 10 jaar aan school gewerkt als directeur en we hebben in die jaren heel veel met elkaar bereikt. Daar mogen we dan ook zeker trots op zijn.

De vacature voor een nieuwe directeur zal per 1 januari 2022 ingaan. Wat de vervolgstappen zijn met betrekking tot de benoeming van de nieuwe directeur, zal met de bestuurders van Stichting Comprix, team en medezeggenschapsraad worden besproken.

De samenwerking met team, ouders en leerlingen heb ik als zeer prettig ervaren. Bedankt hiervoor. De school staat er goed voor en ik kan met een tevreden gevoel het “stokje” overdragen aan mijn opvolger(ster).

Met vriendelijke groet,
Iepie Wijshake